14 december 2008

REZIME 2008 - take one

Pred nekaj dnevi me je Kralj Matjaž, radio host oddaje Temna stran lune iz Radia Hit
prosil, če sestavim svoj 2008 top album pool ali nekaj takega. In sem izstrelil iz glave prvih deset. Seveda sem imel v mislih (tistih prvih desetih) nekaj povsem drugih izdelkova, a sem ugotovil, da so bili izdani leta 2007, šest in celo 2005. Tako, da sem na koncu izluščil prvih deset z letnico 2008. Kljub temu, da se z muziko ukvarjam že skoraj dve desetletji in od sem od malega zasvojen s to prijetno nadlogo je to moj prvi tovrstni izbor. Ocami !


V bistvu to je to:

Spiritualized
- Songs In A&E
Dežurni krivci - Strup
Lollobrigida - Lollobrigida Inc.
Clutch - Full Fathom Five
U.N.K.L.E. - End titles ... Stories for film
Damir Avdić - Mrtvi su mrtvi
Paramount Styles - Failure American Style
Sphericube - Jugda
ŠKM Banda - Šamar Janka
Flaming Lips - Christmas on Mars (OST)

2 komentarja:

  1. Mhm, Paramount styles & Sphericube! What about "The ass-soul of psycho-path"? ;) Definitely THE record of 2008.

    OdgovoriIzbriši